название

9 პროდუქტი, რომლებიც დეპრესიას მედიკამენტებზე უკეთ უმკლავდებიან

9 პროდუქტი, რომლებიც დეპრესიას მედიკამენტებზე უკეთ უმკლავდებიან
ჯანმრთელობა 02.12.2021 805

ხშირად ადამიანები ფიზიკურ და ფსიქიკურ დაავადებებზე ისე საუბრობენ, თითქოსდა ეს ორი სრულად განსხვავებული რამ იყოს, მაგრამ სიმართლე ისაა, რომ მათ შორის ძლიერი კავშირი არსებობს. მაგალითად, დეპრესია იმდენად ფიზიკურია, რამდენადაც ფსიქიკური.


გთავაზობთ 9 პროდუქტს და სასმელს, რომლებიც დეპრესიის დროს ხშირად უნდა მიირთვათ:


მწვანე ჩაი

ადამიანები მწვანე ჩაის დეპრესიის საწინააღმდეგოდ ხშირად იყენებენ. მისი პოლიფემოლები ტვინს დოფამინებით - „ბედნიერი“ ნეირომედიატორების გაზრდილ დონეს აწვდის. ის ინსულინის მიმართ მგრძნობელობას ზრდის, რომელიც ტვინში გლუკოზის მიწოდებას უზრუნველყოფს. კვლევის თანახმად, რაც უფრო მეტ მწვანე ჩაის დალევთ, მით უფრო მეტ სარგებელს მიიღებთ.


ნუში

100 გრ ნუში 268 გრ მაგნიუმს შეიცავს. მაგნიუმი შაკიკის და დეპრესიის დროს სასწაულს ახდენს. 19-30 წლის ასაკში ქალს 310 მგ მაგნიუმი, კაცს კი 400 მგ მაგნიუმი სჭირდება.


ორაგული

ომეგა 3 ცხიმოვანი მჟავა ტვინს სეროტონინებს აწვდის, რასაც დეპრესიის სამკურნალოდ დიდი მნიშვნელობა აქვს, რადგან სეროტონინი კიდევ ერთი ნეირომედიატორია. მეცნიერულად დადგენილია, რომ ომეგა 3 ცხიმოვანი მჟავა ანტიდეპრესანტის მოქმედებას ზრდის და, როგორც წესი, ყოველდღიურ რაციონში ორაგულის და ომეგა 3 ცხიმოვანი მჟავის მიღებით დეპრესია მცირდება.


ავოკადო

100 გრ ავოკადო 5 მგ კალიუმს შეიცავს. აღმოჩენილია, რომ კალიუმის მაღალი შემცველობის მქონე პროდუქტი სტრესის და დეპრესიის ნიშნებს ამცირებს.


შოკოლადი

თუ დეპრესიასთან გამკლავება გსურთ, შავი შოკოლადი მიირთვით. მეცნიერულად დამტკიცებულია, რომ შოკოლადი სეროტონინის და დოფამინის დონეს ზრდის, ამავდროულად სტრესის ჰორმონს ამცირებს. დღეში 40 გრ შავი შოკოლადი ამ ეფექტის მისაღებად საკმარისია.


ბანანი

ბანანი მაღალი რაოდენობით ტრიპტოფანს და მკვებავ ნივთიერებებს შეიცავს, რომლებიც ტვინში გადამუშავდება, როგორც 5-HTP. შემდეგ 5-HTP სეროტონინად და მელატონინად გარდაიქმნება. დამატებითი ბონუსის სახით, ბანანი კალიუმით და მაგნიუმით მდიდარია.


მოცვი

მოცვი ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით და სტრესის შემცირების უნარით არის ცნობილი. გასაოცარია, მაგრამ მოცვი ტვინს ახალი უჯრედების განვითარებაში ეხმარება, რომლებიც, როგორც წესი, დეპრესიას მკურნალობენ.

სატაცური

სატაცური დიდი რაოდენობით ფოლიუმის მჟავას და B ვიტამინების ჯგუფს შეიცავს, რომლებიც ფსიქიკურ ჯანმრთელობას ზრდიან და ორგანიზმში ტრიპტოფანის წარმოებას ხელს უწყობენ.


ისპანახი

ისპანახი ფოლიუმის მჟავას შეიცავს. ეს ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან ფოლიუმის მჟავის დეფიციტი დეპრესიასთან კავშირშია. ფოლიუმის მჟავა სეროტონინის და დოფამინის დონეს ზრდის და ანტიდეპრესანტების ეფექტურობას ზრდის


მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს

მოზარდის კვების რაციონი იმუნიტეტის გასაძლიერებლად და თავის ტვინის აქტივობის გასაუმჯობესებლად - გიორგი ღოღობერიძის რჩევები მოზარდის კვების რაციონი იმუნიტეტის
ექიმმა გიორგი ღოღობერიძემ ტელეკომპანია „რუსთავი 2“- ის გადაცემაში „დილა მშვიდობისა საქართველო“ მოზარდების კვების რაციონსა და დღის რეჟიმზე ისაუბრა.
მოზარდის კვების რაციონი იმუნიტეტის გასაძლიერებლად და თავის ტვინის აქტივობის გასაუმჯობესებლად - გიორგი ღოღობერიძის რჩევები მოზარდის კვების რაციონი იმუნიტეტის
ექიმმა გიორგი ღოღობერიძემ ტელეკომპანია „რუსთავი 2“- ის გადაცემაში „დილა მშვიდობისა საქართველო“ მოზარდების კვების რაციონსა და დღის რეჟიმზე ისაუბრა.
4 დღიანი ბანანის დიეტა, საოცრად ეფექტური საშუალება მათთვის ვისაც წონაში კლება სურს 4 დღიანი ბანანის დიეტა, საოცრად
ბანანი საოცრად მდიდარია სხვადასხვა სახის ვიტამინითა და მინერალით,
შენს დაბადების თვეს თავისი ფერი აქვს – გაიგე, რას ნიშნავს ეს შენთვის, ჯერ დაწერეთ თვე და შემდეგ ნახეთ შენს დაბადების თვეს თავისი ფერი აქვს –
ყველა ფერს აქვს საკუთარი ენერგეტიკა, რომლის გამოყენება სხვადასხვანაირადაა შესაძლებელი. ასტროლოგი და ნუმეროლოგი მუშელ ბერჰარდი ამბობს: «ფეროსტროლოგია
აირჩიეთ კარტი და ნახეთ, რას უნდა ელოდოთ უახლოეს მომავალში ჯერ დაწერეთ და შემდეგ ნახეთ აირჩიეთ კარტი და ნახეთ, რას უნდა ელოდოთ
რომელი კარტი გიყურებთ? თქვენ შეიძლება ციფრი მოგესმათ ან ერთ-ერთი კარტი განსხვავებულად დაინახოთ. თქვენს ინტუიციას ენდეთ და წაიკითხეთ, თუ უახლოესი 1
Прокомментировать
reload, if the code cannot be seen